Vårkänslor

Åh, vilket underbart väder de är ute idag! Solen skiner och det var riktigt gött att gå hem från jobbet. Vår känslor som bara sjutton! :)

Kom som sagt hem från jobbet nyss. Lugn dag, och nu är jag ledig tills Torsdag!
Ska hoppa in och duscha av kroppen lite nu, sen blir de att åka in och hälsa på pappi på sjukhuset. <3 Efter blir de en sväng och hälsa på farmor. Sen tror jag de blir en solning! De lilla bruna jag fick från Thailand håller på att flagna bort </3 buuh. Senare blir de iaf bowling! Hoppas på en rolig kväll :) Ska bli skönt att ta på sig lite "normala" kläder, ist för jobb kläder och lite smink. Och även träffa lite annat folk än thailändare & skidåkare som jag gjort de senaste 3 veckorna. Hähä

Men nu måste jag skynda mig lite så jag hinner.
Ha en toppen dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0