mot bättre tider

somnade lite för länge.. sov till typ kvart över nio.
som tur är är ju ju onsdag imorgon och de innebär sovmorgon. funderar på om jag ska springa ner och duscha nu, eller imorn.. hm.

alltså jag är glad för de känns mer och mer som de börjar bli vår :')!
inte alls så kallt längre, och man kan gå i converse igen utan att förfrysa fötterna! och man fryser inte sönder när man springer emellan skolorna utan ytterkläder heller. när solen tittar fram vissa dagar är de ju faktiskt helt underbart. ja, jag bör verkligen inte skriva såhär. om de blir kallt igen nu så får ni skylla allt på mig! ;) tyvärr är de nog väldigt långt kvar tills de är vår på riktigt..



har försökt pluggat, men får inte ner nå så sparar de till imorn. har min förmåga som vanligt att skjuta upp allt till sista dagen. slapp provet imorn iaf, då leif insåg att ingen i klassen kan nånting av de. skönt!

nuuuuu ska jag inte sitta här mer. tror jag sparar duschen till imorn och kryper ner i sängen.


bilder från igår elle förrgår.
Puss /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0