Så ovärd dag!

Åh. Så ovärd dag.
05.45 va jag inte så sugen på att gå upp, så låg kvar till kvart i sju ungefär. Tänkte att de va lugnt och att jag kunde åka med Micko in till skolan, men när jag smsar och frågar får jag svar "ska jobba i Orsa idag". Panik! Bussen går ju tio över så de va bara att fixa sig lite fort och springa ut. Väl ute så är bussen 10 minuter sen!
När jag kommer till skolan hittar jag Mattias i caféterian så sätter mig där och väntar på att klockan ska bli åtta. Tio i så ringer Annelie (våran lärare) och säger att hon har fått influensa, och tyvärr inte hittat någon vikarie så lektionen är inställd. Skönt att kan tycka, men inte idag. Min andra lektion är inte förens tjugo i tolv, vilket innebar 4 timmars hål.. Duktigt som man är stannar man kvar i skolan för en timme och tjugo minuters svenska. (Eller de berode mest på min höga frånvaro, så hade inte så mycket val) Gunnar var ju såklart omöjlig, så jag fick inte jobba hemma ist heller. Men men, nu är de gjort och jag sitter hemma. Är grymt trött och funderar på att gå ner och duscha, och sen ta en solis. Om jag orkar! Blir lite plugg senare, några frågor som ska vara klara till imorgon.


I väntan på sena bussen. Bra mobilkameraaa!

Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0