Onsdag

Klockan stod på nio imorse så jag skulle hinna duscha och så innan skolan. Halvsov till kvart i tio sen hoppa jag in i duschen. Blev lite sen så pappa fick skjutsa mig halva vägen till bussen, dock så åkte bussen när vi va vid apoteket! SÅ TYPSIKT! Och de va ju direktbuss så han skjutsa in mig hela vägen till skolan ist. Tur jag har en pappa som gör allt för en, trotts att han egentligen inte har tid! :') Har haft svenska och sen inköp- och varuhantering idag. Fick reda på proven jag gjorde igår och klarade båda! Gött!

Snart blir de plugget som jag sköt upp till idag, och sen skulle jag behöva städa mitt rum. Men de tror jag inte jag orkar/hinner. Klockan sju är de Rögle-Mora på tvn.



PoK /m


Kommentarer
Postat av: liiindstrom

Dutti du som klarade proven , Grattis ! : )

2011-02-03 @ 09:37:56
URL: http://liiindstrom.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0