nu är de inte långt kvar..

nä, nu är de som sagt inte långt kvar!
och jag har fortfarande inte packat klart än. hihi
lär väl glömma passet, intycket, pengarna eller nånting viktigt!
men har iaf solat lite nu, och ska väl snart fixa de sista.
tråkigtnog är jag inte nå nervös än :( men de kommer väl iguesss ;)
funderar på om jag ska sova, eller inte sova inatt! ska upp 5, sååååå risken är väl att jag inte kommer upp i tid. men då är de större risk att jag somnar på tåget och inte vaknar när jag ska (a) haha nejmen åh, känns som nått kommer gå fel. har ju inte precis varit mycket som har gått bra hittills på detta år.. men jag antar jag ska tänka positivt ist!

men, troligtvis mitt sista inlägg på några dagar. kommer kanske skriva nått inlägg medans jag är borta, men inte många iaf! man blir ju inte brun av att sitta vid datan så de är inte de jag tänker egna min tid åt precis ;)
men jag kommer sakna alla här hemma. och jag hoppas allt löser sig med alla mina fina vänner nu medans jag är borta! mycket som hänt precis nu, och de känns som en dum tid att åka precis nu, men ni vet att jag tänker på er och älskar er! ni klarar de här, och de vet jag.


<3

HA DE BÄST HÄR HEMMA I KALLA, SNÖIGA, VITA SVERIGE SÅ SES VI DEN 23!!
pusssss /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0