Måndag

Sitter här och fryser. Det är så kallt! Kommer ni ihåg att när de va lite varamre så skrev jag att de va så skönt, men att de bli kallt igen bara för jag skrev att de va varmt? Haha, så de är mitt fel! Viste de skulle bli så :(
Men skönt för mig som åker ifrån Sverige om mindre en ett dygn :)

Bör väl börja packaa? hehe. Eller jag har börjat, men långt, långt ifrån klar.. Vet inte vad jag ska ha med?
Hur som hellst. Har haft naturkunskap idag. Gjorde även ett prov i projekt och företagande. Gick åt helvete.
Sen kom mamma och pappa och hämta mig på skolan. Skönt att sluta tidigt.
Ska ta mig en dusch, och sen blir de lite solarium.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det bäst nu gumman. Jag kommer sakna dig sjukt mycket, o love you!<3

2011-02-07 @ 16:15:39
URL: http://draganamrksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0