hooome

Åh, jag hade skrivit ett inlägg i förrgår kväll, när jag hade kommit hem. Men så trött vad jag då så de råka hamna i utkasst! haha, såg de nu..

Iaf så är jag hemma och har haft en jättebra resa. Lite jobbigt att komma hem till detta 30- och 1 meter snö. Men sånt man får räkna med antar jag. Skönt att träffa alla igen, och sova i sin egen säng!

Va i skolan igår och gjorde ett prov, och sen fick jag sportlov! Under lovet kommer jag jobba en hel del, sen har jag räknat med att träffa mina fina vänner och prata igen allt skit jag har missat! En vecka och 2 dagar nu innan den värsta veckan på året är över, och våren SKA komma. Hoppas den går fort, och att jag inte förfryser under jobben.

Tråkigt inlägg med lite onödig information, men lovar bilder och lite så sen, när jag orkar.
Nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig en skål havregrynsgröt och fixa lite innan jag börjar jobba.


älskar dig <3 hoppas du får komma hem idag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0