för jag älska dig då, och de gör jag nog än

Lördag idag. Fredag igår. Blev inget inlägg då så tänkte skriva lite vad som hände.
Först va det skola mellan 8-11.40, sen åt jag lunch i skolan. Super gott va de! Sen väntade jag på pappa som kom och hämtade mig vid ett, följde med honom medans han satte några larm, och sen for vi hem och till vårdcentralen för sista sprutan. Efter de åkte jag och jobbade i ungefär 1½ timme hos mammsan. Pappa hämade mig vid fyra så åkte jag hem och duscha av mig lite, och sen for vi in till Mora. Mötte upp Johanna vid solariet så solade vi. Jag somnade så fort jag la mig där i, haha. Vaknade när de gått ungefär 18 minuter och kändes som jag sovit i flera timmar! Haha. De va rätt skönt. En liten powernap sådär. ;) Sen fixade vi till oss lite och gick till hockeyn. Mora förlora dock efter förlägning igen. Efter matchen for jag hem och åt lite middag, och sen gjorde jag inte så mycket mer.



Ikväll blir de lite fest och hoppas på en toppenkväll :')
Skriver mer sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0