2 dagar kvar

Godmorgon!
Jag vet inte om så många hann se mitt lilla nattinlägg som mer liknade en msn konversation! Haha. Men tog bort de nu iaf. Mamma kom som sagt och hämtade mig vid halv fyra imorse sen åkte vi hem och jag somnade med en gång jag la mig i sängen. Dock har jag inte sovit så bra inatt, och har kanske bara sovit 5-6 timmar. Funderar på att lägga mig och sova lite nu, men har verkligen 1000 saker att göra innan imorgon. Har typ glömt bort lite att jag ska åka till Thailand om 2 dagar, haha. Nej men jag måste packa, städa rummet osv osv. Kom även på att jag ska göra 2 prov imorn, bra att jag har glömt de. -.- Vilket betyder plugg idag också. Vet inte om bakis+plugg är världens bästa blanding, men de får gå idag iaf.

Igår var kul, började dricka sent, och de va lite dött till en början. Tänkte då att de skulle bli en skittråkig kväll. Men så småningom kom de mer och mer folk och jag hade faktiskt roligt! :) Tyvärr blev de inte så mycke bilder. Hade inte kameran uppe en ända gång under kvällen, förutom på toan en gång, och sen blev de lite bilder på mig och Elina innan vi hade åkt dit. Men jaja.



Nu har jag inte tid att sitta här något mer, eftersom jag som sagt har en del att göra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0