stunder av lycka

Känner att julen och vintern börjar smyga sig på mer och mer för varje dag.
Det är mörkt ute när jag vaknar, och mörkt när jag kommer hem.. Det är den här årstiden man önskar lite extra att man hade någon att dela de mysiga kvällarna framför tvn, de kalla nätterna och de sega morgorna.. Har julmusiken på högsta volym och massa ljus i hela rummet, ikväll igen. :') MYS

image description

Annars flyter mitt liv på alldeles utmärkt och bra faktiskt. Mår toppen och har världens finaste människor i mitt liv. SEX MÅNADER TILL STUDENTEN PRICK IDAG!!! Helt sjukt, tänka sig alltså, att det är min tur nästa gång.. Imorgon ska jag försöka köpa alla julklappar! Lycka till, japp.

Idag har jag tillbringat dagen i skolan och sen lite fika med trevligt sällskap! Är helt trött och slut nu och ikväll får de nog bli sängen i tid!! Skolan klockan åtta imorgon, flitig som man är, trotts sovmorgonen.. Känns sådär faktiskt, men gör man inte de man ska på lektionerna får man skylla sig själv.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0