söndagsmys

Hejsan alla fina männsikor!
Idag är det andra advent, men vadå? Jag "firar" nästan aldrig adventdagarna.. Tråkigt faktiskt, kanske ska börja nästa år..? Är ju inget större fan av julen, men kanske blir bättre om man fixar lite julstämning under hela december, ja jag vet inte, får nog testa nästa år som sagt.. ;)

Påtal om julen, jag vet verkligen inte vad jag ska önska mig i julklapp.. INGEN SOM HELLST ANING! Får lite smått panik.. Fast varför? Om jag inte vet vad jag ska önska mig så måste väl de betyda att jag har allting jag behöver? Och ja, jag tror faktiskt att det är så.. Får nog bli lite presentkort osv, de har man ju alltid nytta av iaf! :) Har inte köpt en ända julklapp än dessutom.. Men på fredag har jag julklappsköpsdejt med Cribbe iaf, fårse hur många jag hinner inhandla då.. :)

Igår jobbade jag och de va fullfart och kul som alltid. Somnade runt sju imorse och sov till ungefär två idag. Nu har jag städat mitt rum här i Orsa eftersom någon när jag inte bott hemma har stökat till.. Emilia, Cribbe & Maya som har delat på de möjligtvis? Haha.. Jaja, ska dammsuga och byta sängkläder efter maten som snart är klar. Blir hemma gjorda klyftpotatisar, fläskfile, tsakatsiki & cesarsallad.. HUR GOTT? Jag som valt maten idag hehe.
Ikväll ska jag lägga mig och feta med lite godis och tända ljus till en film, söndagsmys på hög nivå! De ända som fattas är någon att mysa med, meeeeen man kan ju inte få allt alla gånger.

Funderar på att börja skriva här lite oftare igen.. Om jag orkar? Om jag får ett intresantare liv.. Haha! Ja, puss så länge iaf.


bild från i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0