pappadag <3

hallå! 
tog "ledigt" från skolan idag för jag kände att jag behövde sova ikapp lite och även plugga. men de blev en pappadag ist! vi har käkat julbord nere hos mammsen och sen åkte vi till mora. han jobbade lite så jag gjorde sällskap, sen va vi runt och kikade efter ett nytt skydd till min ipone men inget dög såklart! haha. en ny musmatta och massa värmeljus + tändare dög iaf så de fick följa med hem. thank you <3 va även in till min fina, kära och älskade farmor.

första bilden som togs med min iphone, haha! FULASTE men oj så mycket kärlek

nu har jag tänt ljus i hela rummet och ska leta om jag hittar en klänning till nyår. wish me luck! att jag hittar något och bestämma mig är inte min starka sida.. och vad händer egentligen på nyår? VILL HITTA PÅ NÅ GALET OCH SVINKUL! hihi

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0