måndag

Hejsan.
Idag är det måndag, vilket innebär första dagen på veckan och en av de skönare dagarna för min del. Börjar halv ett och går till kvart i fyra. Helt okej va! Har inte gjort så mycket idag mer än att kolla på lite utomlandsalternativ tills efter studenten, bra sugen nu alltså! USA ett år tackar jag inte nej till.. Synd att allt kostar pengar.

Efter skolan så har jag varit nere på cafét och städat, som varje måndag. Men idag kände jag också för att baka lite. Skrev en lapp till mammsen, får väl se imorn när hon hittar den om den ger resultat i gaderoben.. ;)



Nu ska jag springa ner och äta lite kycklingsallad från bykorgen, VÄRLDENS GODASTE SALLAD, lovar!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0