JULLOV

Jaha, då var höstterminen slut. JULLOV - om någon har missat! Hela facebook är ju överbelastat med det ordet idag, och troligtvis imorgon också..

Världensbästa Anna och en av världensbästa lärare får faktiskt ta på sig äran att min dag har blivit så bra som den blivit. Hon hade fixat glögg, pepparkakor & lussebullar till oss när vi kom imorse. Tända ljus och massa mys! Hon skulle bara veta hur mycket jag kommer sakna henne. En sån morgon, då kan resten av dagen bara bli bra, ellerhur? Kollade på MÖG och sen blev det stan.

Min brors flickväns dotter kommer att vara med på julafton och alla är överlyckliga! Haha. En 3årig tjej = tomte och massa paket! Haha, va ett tag sen vi hade småbarn på julafton här så de ska faktiskt bli riktigt mysigt att få en "riktig" jul i år. Har handlat lite söta hello kitty saker till henne då hon är galen i rosa och hello kitty, blev även en grå kavaj, till mig själv. hehe. HAR FAN SLUT PÅ PENGAR NU

Ikväll är jag forever alone, verkligen.. Alla är ute och har kul på ett eller annat sätt, studentfest liksom. Jag sparar mig till imorgon då de är dax för JULFEST på jobbet :) Sunes jul, varm choklad & tända ljus nuuu.. Helt okej ändå.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0