fredagsmys

Fredag!
Fredagsmys (MEST FJÄSK! ;)) med våra kära HPlärare idag. Åkte upp på Maxi och köpte en kladdkaka och bjöd dom på! :') Kom och tänka på hur jävla sjuka vår Leif, Carina & Björn är och hur mycket jag faktiskt kommer sakna dom efter studenten.. Well, de är sånt som händer.


Efter skolan åkte jag hem till Orsa en sväng och sen in till Mora igen för att hämta Emilia på skolan. Vi åkte upp i Noret och kika lite och sen ner på stan där vi mötte Cribbe och Johanna. Skulle handla klart mina julklappar, men va gör man, inte en ända. Förvånad? NEJ! -.- Blev lite pizzamys ist och sen for jag hem igen.

Kikade ikapp två avsnitt av julkalendern och sen somnade jag som en stock i två och en halv timme och nu har jag nästan precis vaknat och funderar på om någon kommer att rädda min fredag? Återstår att se!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0