bra helg

Jahapp.. Skolan är igång, jag har börjat trean, bytt kontakt lärare, nytt schema, nya människor osv osv. ORKA? Nä.
Faaast de är som de är nu. I helgen har jag verkligen "firat" att den har börjat eller nå. Kört på två dagars och jävlar så kul jag har haft. I Fredags blev de Ljungbergs & igår blev de Wasa. Somnade hos världens finaste pojke inatt i hans nya källare som han har flyttat till. Johanna & Markus kom och hämtade mig och nu har vi grillat med faaamiljen. Nu måste jag verkligen duscha och sen ska jag lägga mig i sängen och bara dö lite. Bäst med nya schemat är att vi har sovmorgon alla dagar utom fredag, och på måndagar börjar vi halv ett så ingen brådska med sängen på söndagskvällar, weow skönt.
bild på mig och bebe från i fredags


även en bild på min bil som nån ville jag skulle visa


Till veckan flyttar jag till Mora i två veckor ungefär. hiho
puss och ha de bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0