åh när du håller mig så tätt intill som jag bara vill

hallå.
idag är de lördag och här sitter jag helt ensam.
simon är i uppsala, johanna i örebro, emilia i östersund, maya&louise i falun och resten i orsa & vika typ.
haha vilken kul kväll vaaaa..... hade iofs om planerna gått som de skulle varit i vika på kräftkalas jag med, men är helt sjukt trött och slut så hoppade faktiskt det. på förmiddagen har jag städat hela lägenheten och sen har jag absolut inte gjort nånting. inte varit utanför dörren en gång. funderar på att gå ut med soppåsen och sen springa ner på ica och köpa nå innan jag kryper ner i soffan och förhoppningsvis somnar, men jag vet inte ens om jag orkar de? haha. alltså vafaaaaan.

dö tråkigt inlägg, så ni förstår väl kanske hur tråkigt&trött jag är dåra.
imorn blir de iaf bio om älskling hinner hem. jag saknar dig, heter den. tror den kommer vara precis min stil filmmässigt. sorlig & bra.

nej nu måste jag sluta skriva, blir bara rörigare och rörigare.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0