VÅR!!!

åhhhh. vilket väder! så lycklig när de är sol & varmt :)
snön smällter snabbare än någonsin och när jag kom in på gården nu så ser jag 1000 alkohol flaskor/burkar som kommer fram från all snö, antar de är från nyår haha! så lär väl bli att ta reda på de någondag fram över nu.
man vill liksom inte gå in när de är sånt här väder, så ska nu ha dejt personligförsäjnings boken ute i solen eftersom jag ska göra ett omprov imorn.

ikväll blir de väl lite hockey på tv tror jag, eller ja, de är ju bara 1½ timme kvar ser jag nu. shit va dagen har gått fort! skolan var chillipill som alltid. och sen åkte vi ner på stan och kika i lite affärer & en fika på kaffestugan. handlade 2 par trosor på rean också, men de va de ända.

aooowowowaaaowow! nu ska jag som sagt ut och plugga.
hörsss pussiii

ajuste, min kära man tog körkort idag också! så vi säger grattis till honom och så slänger jag upp en bild på oss för har inte tatt någon bild idag :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser inte riktigt ut som om han vill ha den där pussen av dig..

2011-04-07 @ 10:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0