tråkigt inlägg - bra dag

okej, detta kommer bli ett riktigt tråkigt inlägg med text och inga bilder, men så kan de blir ibland.

gick upp direkt när min klocka ringde kvart i sex imorse. oj, när hände de senast? aldrig..
de betyder att jag hann med bussen, kom i tid till skolan och kunde vara med på första lektionen som var idrott. vi hade nå kampsport som jag tycker är skittråkigt verkligen, tror de heter budo. bläää. sen hade vi naturkunskap och vi började med ett grupparbete, jag och max är i en grupp och vi hann iaf komma igång. egentligen slutar vi ett idag, men vi gick nog runt kvart över tolv. åkte till orsa med farmor och farbror och ner på cafét och åt lite smörgåstårta och lite så. trevligt. sen åkte jag och pappa in till mora igen, och jag körde! går riktigt bra med pappas bil faktikst! :) vi hämtade emilia på skolan och sen åkte vi ner på stan för emilia skulle få ett par nya skor. när hon väl bestämt sig for vi till ica maxi och handla lite och sen åkte vi till farmor en sväng. efter de åkte vi till orsa igen och jag och emilia gick ner på cafét för emilia skulle städa sen gick vi ut och gick en lång, skön promenad i solan! vilket underbart väder de va! nu har jag precis ätit och väntar på att pappa ska komma hem för han skjutsa in emilia till vika och så skulle han på maxi igen så jag kan duscha för våran dusch har gått sönder mer!! :@ så förbannad... men hoppas han kan laga den för nu vill jag sova!

TRÅKIGT INLÄGG SOM SAGT!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0