torsdag

hallå!
NP idag gick väl sådär. eller nej, de gick dåligt. tror inte alls att de blev bra, hoppas på ett G verkligen.. satt där i kanske 1 timme och 40 minuter. skrev ungefär 7 sidor och skrev om hur man påverkas av hur folk ser ut, alltså typ att för än människa klär sig på ett vist vis så är personen si och så liksom. ah, ni kanske inte fattar, knappt jag gör ju de..

iaf så väntade jag på emilia en timme och sen gick vi och åt lite snabbt för att senare åka ner på stan.
trodde jag hade ca 200:- på mitt kort med tanke på att jag har handlat en hel del den senaste veckan. men icke, hade 822 kronor och jag blev glad :') hihi

så de blev lite shopping, en stickad mörkbruk/svart tröja från HM, två par trosor från rean på HM och ett linne från åhlens. mycke mer än så blev de inte, men är nöjd med mina små köp iaf. blev en latte på kaffestugan lite snabbt också innan pappa hämtade mig för att åka till vika. vi åkte till björn där jag inte har varit på flera, flera år!! va kul och kika på allt han håller på med osv. fick även en tjocktröja, wiie. gött! jag som älskar tjocktröjor! vi va där någon timme sen åka vi upp till ica maxi för att handla lite mat till mig.

dessutom har pappsen bokat tatueringstid nu! fanns dock inte så mycke tider förens i sommar, så har fått en om ca 3 månader!!! men de är värt att vänta, jag vet att camilla är jätte duktig på de hon gör och jag väntar hellre på henne än att ta nån jag inte vet hur dom är liksom. fick tid i början av juli iaf, och jag tänkte jag skulle göra den innan sommaren så man slipper tänka på att inte va i solen osv. men hon sa att de va rätt lugnt, jag fick bara inte bada och kanske inte va mitt ute i solen första veckan, så de är lugnt. skönt att ha de bokat nu iaf. :)

OKEJ mycke text och inga bilder.
försökte knäppa lite på de nya kläderna men de blev äckligt dåliga kort så vi skippar de.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0