söndagkväll

idrotten för mora idag gick ju sådär..
såg bägge på tv, för jag kännde att min helg utan att träffa folk har varit behövlig och fick fortsätta så.
mora först då som inte alls spelade bra och slutade hela 8-1 till MoDo. :s trotts de tror jag vi fårse MoDo i alsvenskan nästa år, kunde jag aldrig tro men ja.
I innebandyn gick de ju iaf lite bättre än i hockeyn, men de gills ju tyvärr inte nu utan de är vinst som behövs men de blev förlust i sudden. tråkigt, men hoppas dom tar de på fredag så lovar jag att heja sönder på söndag!! kul om de gick till final :)

AHJAAAA
nu ska jag strax göra mig i ordning för sängen och lägga mig och kika på en film klockan nio.
har dock inte bestämmt om de blir taken eller brudens bästa man men de visar sig. är sugen på bägge två.

annars är de väl puss och godnatt. /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0