jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar dig

idag efter skolan och innan desperat skulle jag:

  • plugga
  • städa rummet
  • packa
  • gå en promenad

nu är klockan snart åtta, jag håller på att somnar och har inte gjort något av de.
DRYGT! får väl kanske åka hem imorgon efter skolan ändå da och packa osv.
flyttar nämligen över till tomtebo från imorgon och en vecka framåt då johanna ska åka bort.
skönt att ha sitt eget ett tag. :)

mindre skönt att inget av de jag planerat är gjort, hatar att jag skjuter upp saker hela tiden!!
måste, måste, måste plugga iaf. nationella på torsdag och har inte börjat med häftet än.
tur jag börjar 12.10 imorn så jag kan va uppe ett tag ikväll iaf.


puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0