HELG!

ja, helg igen. veckan har gått lika fort som alltid och jag antar att helgen kommer gå ännu fortare som alltid den med.
men nästa vecka väntar en riktigt, ritkgit skön skolvecka!

Måndag: idrott, natur utan lärare. ska skriva klart vårat grupparbete. kort dag!
Tisdag: ledig!!
Onsdag: ledig!!
Torsdag: Böjrar 11.40 och slutar vid 15. kort dag!
Sen får vi äntligen de efterlängtade påsklovet som kom otroligt sent i år.
Ja, jag ska inte klaga. Dock är de en hel del plugg som ligger framför mig så kommer nog sitta med böckerna en hel dag av de lediga.. Okej, de är min tanke och ni vet hur den brukar sluta..

Nu ska jag dammsuga av lägenheten lite och hoppa in i duschen.
ikväll kommer nog Simon en sväng och sen kanske vi går till Elina.
De märks.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0