för vi har solen i ögonen

nyduschad och blöt sitter jag här och längtar tills jag ska bli lite trött igen så jag får gå och lägga mig.
hatar när man är svintrött, men man måste duscha, så när man kommer ut från duschen är man inte de minsta trött längre. jobbigt liv </3 haha

den här veckan borde jag verkligen ha städat mitt rum. mysigaste känslan ju när allt är nystädat, sängen nybäddad och sen tända ljus! underbart. men nej, jag väljer att lägga alla mina kläder på golvet osv. har liksom inte ens packat upp allt från resväskan sen thailand?! good work, matilda!

imorgon är det iaf fredag och veckorna går lika fort som alltid. är även sista hockeymatchen för den här säsongen imorn. tråkigt som fan faktiskt! kommer såklart att gå på den och efter de blir de nog bara mys på tomtebo. känner för en lugn helg, precis som förra. va så skönt! om jag orkar ta mig hem till orsa under helgen så kanske jag ska ta tag i mitt rum så jag har de undanstökat. vi fårse vad som händer. skönt att inte ha nånting planerat också. blir ju ändå aldrig som jag tänkt mig.

är så fruktansvärt avundsjuk på alla treor som har bombat hela face idag med texter och bilder som "STUDENTMÖSSAN ÄR HÄR!!! BARA 2 MÅNADER KVAR!!" åhh. får väl helt enkelt tänka att jag "bara" har 1 år och 2 månader kvar då! går ju faktiskt riktigt fort. men fatta känslan att ta studenten!? shit liksom.

okej, nu ska jag sluta skriva massa skit. haha


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0