dax för fredagsmys

falun idag. va väl helt okej, men rätt segt.
kom hem vid fyra så jag mötte upp johanna och tompa på stan där jag blev bjuden på lite mat.
efter de blev jag ca 500 kronor fattigare, men även en väska, en mascara och 2 par trosor rikare innan vi gick hem till tomtebo. nu har jag precis badat och ska dra på mig lite mjuiskläder och lägga mig på soffan och troligtvis ligga kvar hela kvällen. johanna jobbar natt så blir här ensam inatt.

mamma ringde också när jag låg i badet.
hon berättade om en person som är så pinsam. hahah.. förstår inte hur man kan skämma ut sig så mycket.
men de är inget som är interesant för er iaf så jag skippar att skriva de, fick ba lov att påpeka.

men jaja.
HA EN BRA FREDAGKVÄLL MED MASSA FREDAGSMYS!!
puss /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0