bra dag!!

kommit på att onsdagar är min bästa skoldag! så skön.
börjar 12.10 och slutar nångång runt 14.30-15.00, liksom gött?
idag har jag dessutom varit jätteduktig på inköp&varu lektionen då jag börjar fatta vad vi egentligen håller på med. jimmy har hjälpt mig och leif gav mig jättemycke berömm! hihi

så idag när jag är utvilad och på bra humör ska jag göra de grejer jag hade tänkt igår dvs städa rummet, packa & ut och gå. känner mig rätt taggad till de så de blir nog bra :)
dock sover jag nog hemma inatt, tänker att om jag ska sova ensam är chansen att jag försover mig imorn 110% och då missar jag ju NP = inte bra. så sover i Orsa och åker till tomtebo imorn ist.


tja damp

PUSSSSSSS från glad cheeey 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0