lite pepptalk till mig själv.




people change
things goes wrong
shit happens
life goes on


dax att börja på noll igen nu.
vem mår bra av att gå runt och tänka på massa gamalt? som kommer att förbli gamalt?
kärlek är något speciellt, nått stort & något underbart.
kärlek ska man inte leta efter, utan den ska komma av sig själv.
nu ska jag vara glad och inte tänka mer på dig.
nu ska jag börja om.
klart det är jobbigt, det är livet ibland, och speciellt kärlek.
you will always be something special for me,
but you should not make me feel bad again.

jag är verkligen en sån som tänker mycket, på allt, inte bara på kärlek.
liksom typ: hur skulle det bli om jag hade gjort på det viset istället?
så tänker jag ofta, om jag gjorde rätt eller fel val.
men egentligen, sluta tänk så mycket efteråt!!
saker är som det är nu, mina val är redan satta och det mesta går inte att ändra på.
tänka skulle man isånnafall ha gjort innan, och gjorde man inte de, nej då är det så.
alla gör misstag ibland, så är det bara. sånt man för leva med.
det är klart man inte mår bra om man har gjort någonting fel i sitt liv,
men man mår oftast inte bättre av att tänka på det hela tiden heller.
ibland vet man inte vad som är rätt eller fel förens efteråt,
men samma sak där, det är efteråt, oxh då är det som det är.
livet är upp och ner, men man får se det från den ljusaste sidan,
även om det ibland inte finns någon, för ibland måste man få vara ledsen.


hehe, ja det här är bara till mig själv nu.
peppar mig lite genom att skriva. haha!
nu ska jag kolla lite här å face osv, sen måla om mina naglar, sen kanske jag har blivit trött.
imorgon tänkte jag gå till skolan, mår bättre nu! :)
och gissa vad? jag har kollat på idol!!! hahaa, whaaat ellerhur? jag hatar idol, så jävla tråkigt program.
men ja, kanske kommer se något mer avsnitt nu i början, då folk gör bort sig, för det är de ända som är kul, om nu något är kul.

men nu ska jag inte skriva mer, puss&godnatt!
hoppas ni haft en bra dag! (L)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Allt blir bra tillslut, du kommer hitta nån som är bra för dig.

Tills dess så njut av att vara snigel. ;)

Jag älskar dig, stora syster! <3

2010-09-07 @ 22:55:33
URL: http://emiliahoijer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0