fan också!!!! :(

fan alltså.
blev ingen promenad ändå.
de är så här att våran hon katt, Tiger, har stelereseras (hur fan stvas det?) idag, och då blir man ju nersövd osv.
så var hon instängd i ett rum och dörren till rummet är väldigt gammal typ så det har varit små fönster uppe på dörren förr, men nu är glaset borta så det bara är hål rakt egenom och där brukar våra katter då hoppa in och ut. så vi satte iför där, för dom ska ju ta det lugnt och ha lugn och ro osv. så går hanniz in och kollar till henne och hon sover fortfarande men typ bara 5 minuter senare så hoppar hon upp i de där fönstret, river ner de vi har satt upp på nått jävla vis(?) sen typ är helt groggy för hon har ju PRECIS vaknat ur sin nersövning, och typ springer ner för trappen, och hur bra kan det vara? hon liksom är helt nyopererad och har ett sår på magen.. men ja, vi springer såklart efter och tar upp henne igen, i ett annat rum. lugnar ner henne och lägger henne igen, hon somnar men efter ett tag hör jag henne igen att hon typ vaknat och vill ut, men jag klappar lite på henne så hon blir lugn igen och så somnar hon om. så går jag ner och ser på lite tv, max 40 minuter så ska jag gå upp och kolla till henne innan jag ska gå ut och gå, och ja. gissa vad? hon har då öppnat fönstret i Emilias rum, liksom öppnat haken som sitter på den, HUR FAN KAN EN KATT GÖRA SÅ?!?! plus att hon har på någotvis tagit av tratten som hon måste ha runt huvet för att hon inte ska komma åt såret på magen, och sen har hon stukigt. så nu är hon borta, jag, maya & emma har letat i minst en timme, överallt runt om här omkring och ropat och vislat, och hon kommer inte :( liksom faaaaaaan!!!!!!!! :'( alltså om hon slickar i såret kan det gå riktigt illa för det kan bli infekterat och eftersom det är första dagen, och igen sytt för bara nån timme sen kan de gå upp liksom.. åhhhh. jag vet inte vad jag ska göra. hur mycket mer kan man göra än att ropa och leta likosm? :( fan tiger.. åh.

ja, sry fick bara lov att skriva de. måste ut och fortsätta leta.
URCH VA RÖRIGT DE HÄR INLÄGGET BLEV, men ja. jag är rätt chokad och ledsen som ni kanske förstår :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0