tröttttttttttt

åh, min promenad blev lite senare än tänkt. johanna kom hem, och vi skulle gå tillsammans, bara det att hon ville se idol först. muppp. jag fasnade väl framför den jävla tvn jag med. vi kom iväg vid halv tio, nu har jag nästan precis kommit hem och nu är meningen att jag ska plugga tills min först lektion imorgon bitti. åh, ja va kul!! -.-
är så trött så jag dör. hoppas det går fort att göra, för annars kommer jag somna.
funderar på att va hemma imorn, men näääeeeej, va ju hemma igår, plus att det är ju hockey imorn, så jag tror jag får tvinga mig upp ändå, om jag inte räkar försova mig. ihhhhh! vi fårse om jag är duktig eller inte :)

Puss och godnatt


bjuder på två bilder från idag innan jag sprang till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0