söndag

tjaaabaaa alla söta.
jag har precis vaknat av alarmet. segt när man måste ha larm på på helger -.- men jag hade väl ändå vaknat typ nu om jag inte haft de så.. nu ska jag iaf fixa och sen åka och jobba! och sen ska jag äta också, fifan va gött med brunch (hur de nu stvas?). maaaah.

Idag regnar det inte heller för första gången på jävligt länge, och det är jag gla för! så skönt!! jag hatar regn.
visst, de kan va mysigt om man är i en stuga någonstanns med nån som man tycker om, ser på en film och eldar i öppenbrasa. men verkligen inte när man måste vara ute flera gånger om dagen och när det håller på i typ 2 veckor :@ nej, då får de va.

imorn är det måndag och skola, igen.. hoppas veckan går lika fort som förra gjorde, men det tror jag då inte. haha fyfan va förra gick fort, helt sjukt, och skönt!! ska till skogen och filma imorn med matilda, rebecca & lisen efter skolan ;) hoppas på bra väder!! sen måste jag plugga till turismprov som jag har på torsdagen, annars händer ignet speciellt vad jag vet. :)

jaja, skriver mer sen!
PUSSSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0