skola & stan

gissa vad? jag måste vara världens snällaste vän, jag gick till skolan imorse för att vara snäll mot matilda för hon ville så gärna de. rebecca skulle inte dit, så ja, jag tänkte att jag skulle åka dit för matilda då. när jag väl har gått upp, gjort i ordning mig och går till bussen, allt för matildas skull, så gissa vad? rebecca ska till skolan ändå, OCH dom missar bussjäveln -.- snacka om sämst! hahah

så jag åker in, utan matilda, och hon har rebecca.. ihi.
tur att lisen skulle dit iaf. hade reschurs, sen ingen svenska, sa rektorn. så vi satt åh vänta på bussen till stan, och då kommer läraren :o haha. fail av rektorn. men lugn lektion så de va skönt. matilda & becca har då kommit in med andra bussen så efter svenskan åker vi ner och äter lunch på stan, dragge var även med. gick några timmar på stan, blev även en fika lite senare. häh! har ätit/fikat på stan nästan hela veckan nu, fan va jag inte har råd med det egentligen.. -.- men det är ju så mys!

fick med mig en tubhalsduk hem, en grå från H&M. så nu slipper jag beställa från internet som jag tänkte göra :))
ikväll blir det nog lugn kväll hemma. och hoppas på falun imorn!

PUSS SÅ LÄNGE

bild från midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0