skola, eller inte skola?..

sitter här i min säng och funderar på om jag ska till skolan i morgon eller inte..
hm. tror inte att jag kommer bestämma mig ikväll ändå, tror jag väntar och ser i morgonbitti om jag orkar gå upp eller inte. har dock inget nummer så jag kan sjukanmäla mig för det fanns på telefonen jag lyckades ha bort i sommras, eller ja, som någon förhoppningsvis stal.

somnade några timmar nu på eftermiddagen också, så kommer väl inte kunna somna i tid heller.

jaja, bytte även från psykoligi till rörligbild B idag, ifall någon bryr sig? haha.
nejmen det känns så skönt! davor är så söt, och den andra psykotanten klara jag inte av. haha! blev ju fan ett pskyfall av att va på hennes lektioner.. så som sagt, det är skönt! :)

Falun på Lördag? Kanske de! häh
Ska bli skönt med helg, och veckan har gått superfort!

Emiliii fyller år på Söndag också. Haha, tänk att hon bara är 15 år just nu! ;) lillskitN.
så blir väl säkert nå kalas på söndag eller nå om det inte bli nån annan helg.

PUSS NU /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0