Onsdag

idag är jag pigg och utvilad!! skönt! :)
vaknade klockan halv nio, hur pigg som hellst. haha? men gick inte upp då utan tvångssomnade igen nästan tills klockan ringde. Så gick upp vid tio i tio kanske, och nu är jag precis klar. så ska väl kila till bussen. måste gå "ända" till bussstationen, för bussen kommer inte förbi mig idag ^^.
är lite sur på mitt hår, för så fort jag inte använder de schampoot som jag brukar blir det fett med en gång :( och jag orkade inte duscha håret igår, så när jag vaknar idag så är det fett fett fett. urch! men hann inte duscha nu på morgonen, så får väl leva med det då. hoppas mammi har köpt det braiga schampoot nu iaf. annars ska jag be henne göra de nu när jag går ner om jag kommer ihåg de. hih rolig information, i know ;)

men men men men men men men dagen idag kommer förmodligen gå fort, sen ska jag hem och plugga som fääääääään! lalalal

PUSS OCH HA EN BRA DAG (L)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0