onsdag, torsdag, fredag, HELG

kom på en sak!!
nu är det onsdag, 12.15-15.30(men slutar nog vid två), torsdag 8-15.15 & fredag 8.10-11.40, sen HEEELG!!
fan va fort! ommmg. jaja, blir nog jobb på fredagkväll skulle jag tro, sen på lördag blir det fiiieeeeest med min kära kusin i gesunda! wäääh. kommer nog bli grymt! ;d sen är det söndag och då blir det nog mer jobb.

bjuder på bilden från m&m ;)


men alltså förstår ni hur fort de går? :O
snaaaart är det faaaan jullov!!
alltså efter denna vecka är slut är de bara 4 veckor till höstlov,
sen har vi praktik i 3 veckor (blir borta från skolan&klassen en månad, UNDERBART!!!) sen är de ty 3½ vecka till jullov, hihihi! åhhh. så nice ;)

men nu när jag leta efter en bild på mig & elajnaaa så såg jag massa bilder från i sommras, faan va jag saknar de! verkligen åhhh. så kanske kommer lite repris, men även sånna jag inte laddat upp från i sommras nu om ett tag, ska kolla igenom dom igen ;)

PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0