nu har jag vaknat

yoooooo, haha.
har vaknat till liv nu, vet inte varför jag vakna så tidigt med tanke på att jag somna vid halv tre, tre i natt? men nu har jag vaknat, med världens huvevärk. ville ligga kvar men tänkte att de va lika bra att gå upp så jag somnar i tid ikväll. skulle vara typiskt mig att försova mig i morgon, missa bussen in till mora och när jag kommer till prästholmen har alla redan vandrat iväg. haha..

jaja, min dag ser ut ungefär såhär:
- leta reda på allt jag behöver ha med mig (kläder, skor osv)
- handla matsäck
- tycka synd om mig själv som måste gå
- fira peter&micko
- kanske jobba lite
- datan
- duscha
- sova

uppdaterar väl mer sen :)
have a nice day ;) haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0