mora

imorse när jag vaknade kom jag på att jag borde åka in till mora.
sååååååååå jag gjorde mig i ordning och åkte med 11.45 bussen in. tänkte handla ett par jeans, men när jag kom fram och insåg att jag tatt på mig jeans och convers så orkade jag verkligen inte ta av och på mig de flera gånger för att hitta ett par nya jeans som satt bra..

fick iaf hem en mascara, för min börjar ta slut. fick även med mig en present till emilia eftersom hon fyller år imorgon. hon ska få en väska, ja hon läser säkert de här, men hon fattar nog redan va de är eftersom hon har sett att påsen är ifrån ählens, och i påsen ligger även kvittot! haha. men ja, de va vad hon hade önskat sig så.

blir inge falun ikväll. tråkigt.....
men jaja. fårse va de blir, antagligen kmr jag bara sitta hemma och tråka.
vädret har varit jättefint idag iaf! :') skönt de!

kanske hörs senare, och om inte så får alla ha en superbra kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0