mora hela dagen

har varit borta hela dagen idag, och nu är jag sjukt trött.
ska nog sova, imorn ska jag jobba mellan 12-16 typ :)

tråkigt att hockeyn inte går nå bra, alltså helt sjukt va dom inte kan göra mål.
ser ut som om dom inte alls har någon lust att spela? men de blev iaf bättre i andra perren.
va så mycket sjuka saker som hände på hockeyn idag också, inte på planen men runt om mig & hanniz.
va typ 20392439 småungar som bara va dryga och jag orkade inte med dom så jag mucka lite, haha!
sen ramla "klackledaren" ner så ambulansen fick komma. och sen va de massa mer, helt stört.

innebandyn gick bra! bra match, dom vann med 4-1. bra start på säsongen!!

men ja, godnatt snart iaf.
puss och hoppas ni fått en bra dag och att det blir en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0