min dag

blev en liten sovmorgon imorse.. åh, känner nu att jag ångrar mig, JAG SKA FAN SKÖTA SKOLAN I ÅR, PÅ RIKTIGT!!! och dåligt att skolka nu i början ju, bättre att "spara" lite skolk tills senare när man är supertrött så skolan :( menmen. hoppade iaf över lektionen, så jag började tjugo i tolv! fick dock lov att åka med tjugo i tio bussen in. hade två lektioner, svenska & rörlig bild. sen åkte jag hem en snabbis, åt lite mellis ;) sen in till mora igen med bussen, handlade ett par jeans, som jag inte ens orkade prova, så får väl lämna tillbaka dom om dom sitter helt fel. sen handlade jag även fondation. sen gick jag till ishallan och satt där en timme tills matchen började. matchen slutade 6-3 till mora! wiiie. sen åkte jag iaf hem och nu sitter jag här. nu ska jag tvätta bort sminket, gå på toa, borsta tänderna osv och sen sova!!

det var min dag i korthet eller va man säger! :d haha
imorn är det fredag (L) underbart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0