måndag

seegt att gå upp imorse, och ännu mer segt att emilia sov i vika och jag fick lov att gå upp själv. det händer inte så ofta att jag måste gå upp själv och jag försov mig såklart! (y)
hann iaf med bussen tillslut, hade idrott först, sen bild. åt skit god mat i skolan, och sen åkte jag hem. kom typ innan för dörren sen åkte jag tillbaka till mora med hanniz&louise. handla lite, va på arbetsförmedlingen, fika lite osv. sen kom emilia ett tag, men sen åkte vi hem.

när vi va hemma vid typ 6(?) bestämma jag och johanna oss för att fota idag. så vi fort som fan sminka om mig, byte om och allt som man gör och drog upp till ett ställe där vi hade tänkt fota för vi hade sett en liten random stol/fotölj som stod i skogen typ för nån vecka sen. men gissa vad? den va såkllllaaaaart borta.. men jaja, det gick bra ändå förutom att typ solen hade gått ner, vi va i en skog så det blev väldigt suddiga bilder.. :/ men ja, kanske blir bra ändå får vi hoppas!

kom typ nyss hem och åt lite potatisgratäng & kycklingfile (L)
nu ska jag sminka av mig och byta om och vänta på att micko ringer så ska vi åka in till mora och hämta honom, sen ska jag sova! :)

PUSS OCH KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0