lördag

hallå! :)
idag är det ju söndag, helgen har gått sjukt fort!! verkligen.
imorn är det skola igen, har iofs inga lektioner så det är super skönt! :) men ska dit och se en teater som nå greker ska göra.

igår var jag i falun under dagen med emlia. fika, pratade, shoppa lite osv.
men jag handlade dock ingenting tror jag, inget speciellt iaf. kollade mitt konto när jag kom fram och trodde verkligen att jag hade mer pengar än vadj ag hade. så tråkigt nog fick jag bara drömma om nya kläder igår :(

när vi kom tillbaka till mora mötte vi elina på willys så handlade vi lite grejer till kvällen, åkte även på maxi en vända. sen hem och fixa lite grann och sen kom vicky, crille, emma & jocke så grillade vi och hade de trevligt! :)
senare kom det en del annat folk och vi satt och drack, pratade och hade mysigt. sen skulle alla åka upp på donken och skit så det blev lite rörigt, men efter några telefonsamtal, lite väntan i regnet så va vi tillsluit på donken. blablaaa, åkte hem till elina senare igen där kvällen slutade för mig & henne vid två.
trevligkväll trotts att det blev lite rörigt på slutet! :) tack för den, alla som var inblandade!

imorse vaknade jag av att min kära farbror står och slår på dörren och säger att jag ska komma ner och äta lite äppelpaj, haha. sen har jag bara varit där ända tills nu då pappa kom och hämtade mig. 

tro om man ska städa lite idag då.. hm, nja. fårse om jag pallar det.
blir en promenad senare idag iaf!

juste, bebis tiger har kommit hem igen!! åhhh (L) så glad jag blev! hon kan klara allt, den katten!:)
har även fått klipptid den 21!! nästa tisdag. åh, nervöst hur jag ska göra..

PUSS SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0