Lägga mig och läsa(?!?!?) lite.

jag har precis duschat. skönt!
tror jag ska lägga mig och läsa lite i min Elsas Mode. den är så bra! :) (OMGGG, kan va första gången jag säger så om en bok!!)



i helgen vet jag inte vad som händer, om det händer nå? jag fundrar på att vara hemma och städa mitt rum som jag har sagt i en månad nu tror jag! hahah... behövs verkligen, men jag orkar aldrig ta tag i det. men nu i helgen har jag inget att plugga, underbart! så då kanske jag ska ta tag och städa på riktigt en gång. tvätta massa hade jag tänkt vara duktigt och göra också! för ingen annan tvättar väl mina kläder när dom ligger uppe på mitt golv? heheee.. kan iaf gå ner och lägga dom i tvättkorgen! ;)

nej men seriöst, hur skönt är det inte när man har städat i flera timmar, dammsugit, tagit bort allt från golven, bytt sängkläder och sen bara lägger sig i sängen på kvällen och ska sova? tror fan det kan avbra det skönaste som finns. man känner sig sååå dutti! ;) ahja, förse om jag orkar..

Ska fira Peter & Micko på Söndag iaf, sen är det hockey på Lördag klockan tre skulle jag tro. Resten av helgen är förtillfället ledig. Men en dag kvar i skolan, så lika bra att försöka sova i tid och önska mig lycka till eftersomj ag sovit flera timmar under dagen idag.

PUSS!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0