(L)

sitter här ny duschad och tänker lite grann.
eller rätt mycket, på förut och framtid.
men man ska inte älta gammalt, utan blicka framåt!
jag försöker lära mig, men det tar sin tid.
ibland är det bara så skönt att minnas tillbaka, gråta lite, skratta lite.

inte orkar jag gå och lägga mig heller, känns som om jag borde blåsa håret och så innan jag sover, annars lär de väl se ut som ett helvete imorn, och så kommer jag inte hinna fixa de för jag kommer somna så sent ikväll att jag inte kommer komma upp i tid imorn, så kommer jag nästan missa bussen, och ja, ni förstår? ;) haha..

har dessutom kollat på bil idag, eller ja, på blocket. hähäää.
pappsan köper nog mig en så snart vi hittar någon. :) jag vill ju ha en volvo jag, så håller på att leta efter någon bra (h) c00lbrud med v0lv0000. hahah.

nu gick detta inlägg från ledsamt till töntigt :) härligt!
nu får ni en bild på min älskade, älskade, älskade farmor & bästastevän bara för hon är så söt och för att jg älskar henne mer än allt.

hihi, mysis!

puss & godnatt för mig /matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0