KLAR!!

äntligen städat klart, puuh.
tänk att ett ända litet rum kan ta flera timmar.. emilia kom hem, och hon städade på 5 minuter, skojar inte :( haha. jag som tvinga henne att städa sitt rum också eftersom jag va dutti åh städa mitt, så liksom va hon klar md dammsugning och allt fortare än de tar för mig att vika ihop en tröja? haha.
jaja. jag känner mig grymt duktig iaf! :D skönt att ha de gjort, verkligen!

ahjuste, pappa kom hem med en dataskärm också :)
vill inte ha tvn som skärm längre, känner att jag vill ha lite ordning, med ett databord och inte ha skrivbord&musen i sängen liksom. Så nu kommer jag spendera mitt liv i en stol, ist för i sängen! ;) haha!
men är lite ovant, eftersom det är mycke mindre + att den står så nära mig :o men jag vänjer väl mig. :)
Tack iaf! (L)

Men nuuuuuu är jag hungrig som en indian, så nu ska jag ner och äta lite oxfilé och ädelostsås, MUMS? eller vad!!
ska spendera kvällen hemma med min kära mamma & pappa bara för att jag älskar dom! :)

Meeeeen, ska sminka av mig, byta om till nå skönare kläder och få lite mat i mig nu daaa innan emilia tjötar ihjäl sig på att jag ska komma! :o hihi¨

En grejtill bara, jag är den mest nyfikna människa i världen, åh när jag kollar på min telefon och har ett missat samtal, från dolt nummer blir jag väldigt nyfiken på vem det var, och vad den ville?! såååååå om du ser dehär kan du väl tala om ett, tackar! ;)

PUSS



orkade dock inte plocka ordning i hyllan, men vafan! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0