jobbat

har varit och jobbat i några timmar, skönt att tjäna lite pengar! synd att jag inte får göra slut på dom än :( men ja, blir nog fett värt att spara dom när jag ligger på en strand i thailand i januari skulle jag tro, hihihihi.

jaha, ikväll blir det bara att vara hemma, ska nog sova tidigt. sov några timmar innan jobbet, men har ändå många timmar att sova ikapp, så lika bra åh göra de. :)

fick förövrigt 1 poäng ifrån VG på svenskaprovet fick jag reda på idag. känns skönt!
och förvånad över min duttiga närvaro också, som vi också fick se!! lalalaa, trodde jag hade hur mycket skolk som helst, men icke sa nicke! Niceööööö.

imorn blir det innebandy klockan tre, och sen förmodligen hockey efter åt. känns som en bra dag, är ledig också :) ska jobba igen på söndag.

jaja, hoppas ni alla som är i rättvik får en galen kväll och alla som sitter hemma som jag får en mysig :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0