idag är det ingen vanlig dag för idag är det...

.. MATILDAS FÖDELSEDAG!! wiiie
min aldeles egen lilla matilda blomstam fyller 17 år idag! :)
hoppas du har haft en bra dag vännen, och att den kommer fortsätta bra!!
och grattis, igen! :d

skolan var lugn idag, skulle ha svenska som första lektion klockan tolv, men han va sjuk. men de fick vi inte reda på förens i skolan så vi kom till tolv ändå, fast vi kunde ha väntat till halv två -.- men jajaaaa! hade en handels lektion sen sluta vi. tog en snabb fika nere på stan med mina sötnos brudar och mattias! jätte mys! :)(L)
träffade även louise på kaffestugan, så hon bjöd mig (a) hähä! ibland är de bra att ha söta, snälla och rika storasyskon! ;)

tog bussen hem, en 103:a.. har börjat mått illa så fort jag sätter mig på en buss :/ vet inte varför. men jag har ju min bok nu som jag kan läsa, så jag tänker på nå annat! ;) de funkar faktiskt! och jag tycker den verkar superbra! trotts att jag inte har kommit så långt, eftersom jag började att läsa igår. men iaf, så kul att se allas reaktioner när jag frivilligt tar upp en bok och börjar läsa!! haha. folk som känner mig alltså, alla vet ju att jag verkligen hatar att läsa. ^^

är nå konstigt med mig också, jag typ äter men typ as fort igen är jag hungrig som fan igen!! :o vet inte varför.
samma med kissnödig, jag kissar, sen diräkt igen är jag kissnödig, som när man är full nivet.. no idea varför. jobbigt jobbigt.. men jaja, vet inte varför jag skrev de!! haha :D

ska duscha snart, sen blir det nog att lägga sig i tid ikväll, hel dag imorgon! 8-15.45.. jobbigt!
men så är de ju, bara att vänja sig, har ju en del veckor kvar av de här året liksom.. (;
förövrigt har veckan gått AS fort, känns nice! :d tror jag tar helg lite tidigare också, och är ledig på fredag, har bara en lektion då så.. :)



iihhhh, bästa! (L)
loveu


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅH ÄLSKADE BÄSTA VÄN! :)

den har verkligne bart super bra! älskar dig<3

tack för allt! (:

2010-09-01 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0