hemma

godmorgon.
jag har precis vaknat och dissat skolan idag.
jag kände vid sex när emilia väckte mig att jag verkligen inte skulle orka en heldag mellan 8-15.45..
mitt huve gör så jävla ont, jag vet inte vad felet är? har fan jämt konstant huvevärk, och det blir mycket värra under skoltiden eller vad man säger, i sommar har det varit mycket bättre. men tror det blir värre när jag blir stressad och så.. men jag vet inte. vill bara att det ska bli bra någongång, tack! har även lite feber nu såg jag, men inte så mycket.

så idag ska jag ligga i min säng och se på film, kanske plugga lite handels eftersom jag har en bok hemma, kanske städa rummet om jag orkar, men det kommer jag nog inte göra. men det skulle verkligen behövas. ligger kläder ÖVERALLT. buuuuh. ska ta tag i rummet någondag och verkligen städa det på riktigt! men förmodligen inte idag då..

om 8 dagar, alltså nästa onsdag är det seriepremiär, derby borta! kommer bli gryyymt, fan vad jag längtar!!
hemma match på torsdag också, mot bofors tror jag de va! :) wiiiie!

hörs säkert sen, nu ska jag se om jag hittar nån bra film att tanka ner så jag har något att göra.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0