HEMMA, äntligen!

åhhhh. mina fötter :(( fyfan va ont jag har.
blev ca 2 mil, jag, matilda, rebecca & 5 ojkar från IP tog en annan väg än dom andra, så blev lite längre. men vi hade trevligt iaf! :')) jätte snälla och roliga människor vi gick med, så fick skratta under vägen iaf. haha! (y)

skavsår & garanterad träningsvärk imorn. men bra träning iguess ;)
SKÖNT(!!!!) att ha de gjort nu iallafall :)

snart ska jag ta en skööööön efter längtad dusch och be mamma göra nå gott att äta till mig :)

jag höll täten ett tag, ojojoj vilken bra bild jag fick till ;)


SKOGEN (L)(L)(L)(L)(L) -.-

skönt att vi fick lite sovmorgon imorn iaf, så jag kan gå upp sju ist för kvart i sex :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0