hemma

hemma efter en kort och skön, men ändå hemsk dag i skolan.
hade idrott, men låg kvar i sängen så länge i morse så jag hann inte packa mina kläder, så tänkte säga att jag hade ont i halsen, men det behövdes inte för vi skulle spela golf och ingen behövde byta om så. ja, vi spelade som sagt golf, och det va sjuktkallt. speciellt om fötterna, helt sick. jaja, allt gick bra förutom när det typ var 10 minuter kvar, då det händer en olycka :( maria för en klubba över käken, alltså klubban svingas och ska slås på bollen, men maria står precis där så hon får ett jack vid hakan.. urch, stackars lillavän! tur att det gick så pass bra som det gjorde iaf! (L) blev skolsyster med henne, sen kom hennes mamma så åkte dom upp på akuten.
sen hade vi iaf bild, sen sluta vi. så vi gick till davor för att hämta kameran så åkte vi hem till matilda och spelade in en film, hahaaaa. duttiga vi är! ;) sen iaf gick jag hem. tror jag ska sova lite middag faktiskt, är så grymt trött!!

ska iaf duscha och så ikväll, men innan det blir det nog en promenad. vi får se.
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0