grattis grattis grattis bror!

OKEJ, vad ska man säga. inte som vi tänkt oss igår kanske.
tyckte för första gången att det var riktigt pinsamt faktiskt.
tråkigt, men sanning.

Idag har jag varit i skolan, hade turism, hål (PLUGGA SOM FAAAN!!), svenskaprov & rörligbild.
turismen var slapp och skön, våran lärare är så söt!! :)
Sen på hålet då, pluggade svenska som satan eftersom jag inte hann plugga någonting alls igår, eller nån annan dag. Käkade också, rid&korv, va gött! :)
Sen prov då. Trodde inte att det skulle gå så pass bra som det faktiskt gick! SKönt!!
Sen rörligbild, va skitkul idag! vi filmade och hade as roligt! :dd

sen åkte jag med kvart över tre bussen hem och nu ska jag nog laga mig lite mat, för jag är hungrig och ingen är hemma här.

IDAG FYLLER MIN KÄRA, ÄLSKADE BROR 27 ÅR!!
så gammal du blir bruuuschaaaan! ;)) hoppas du har haft en skitbra dag, och att den fortsätter lika bra!
Vi ses i helgen! :) JAG ÄLSKAR DIG! (L)



Veckan har gått sjukt fort, redan fredag imorn! :)
Puss så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0