Grattis Emiliiii

idag fyller min lillasyster år.
hon fyller 16, är alltså ett år yngre än mig, eller ja 15 månader. fast många tror att vi är tvillingar. haha!
hur som hellst, hon ställer alltid upp och är min absolut bästavän! det har hon varit hela livet och ibland tror till och med jag att vi är tvillingar för att vi är så lika i sättet liksom. eller haha, fan va mobbat de låter men du förstår iaf vad jag menar emiliiii! jag älskar dig mer än allt på jorden! hoppas din dag har varit som du velat att den skulle vara. grattis vännen! :)(L)

haha, bjuder på lite olika bilder från typ de här året.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack syster, du är bäst!

Jag älskar dig! <3

2010-09-07 @ 22:53:14
URL: http://emiliahoijer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0